Pages

Tuesday, September 11, 2018

Opstijgend vocht in de kelder

Het meest gehoorde vochtprobleem in Vlaamse woningen is opstijgend vocht. Dit geldt vooral voor de oudere woningen. Hoewel nieuwere woningen hier ook last van kunnen krijgen, zijn deze woningen veelal beschermd door een ingebouwde waterkering en kan het opstijgende vocht niet verder de woning in trekken. Bij oudere woningen is meestal geen waterkering aanwezig en kan opstijgend vocht gemakkelijk de woning inkomen en de nodige schade aanrichten. De meest gevoelige plekken voor opstijgend vocht zijn de kruipruimte en de kelder. Dit zijn ruimte onder de grond, dus logischerwijs komt het vocht daar ook het eerste mee in aanraking.



source https://www.vochtbestrijdingsnel.be/opstijgend-vocht/kelder

7 comments:

  1. Het meest gehoorde vochtprobleem in Vlaamse huizen is stijgend vocht. Het is noodzakelijk om vochtbestrijding
    te doen voor oudere huizen.

    ReplyDelete
  2. Vochtbestrijding vind je overal waar je online zoekt naar oplossingen voor vochtproblemen.

    ReplyDelete
  3. Ik vind dit een heel interessant artikel. Zelf had ik onlangs ook vocht achter mijn zonnepanelen in West-Vlaanderen. Ik heb hiervoor een vochtbestrijder uitgenodigd die mij prompt hielp dit vochtprobleem op te lossen. De zonnepanelen waren toen terug veilig en konden nog lang goed blijven :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Wie kent er de website https://www.vochtbestrijding.info/? Dat is een interessante website die ook over dit onderwerp iets schrijft. Ik heb er al veel nuttige tips op kunnen vinden. Zeker een aanrader!? Dat is een interessante website die ook over dit onderwerp iets schrijft. Ik heb er al veel nuttige tips op kunnen vinden. Zeker een aanrader!

    ReplyDelete